سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی- رئیس بسیج طلاب قزوین

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین با تاکید بر نقش طلاب و روحانیون در بصیرت افزایی، گفت: امروز نباید خطر نفوذ را دست کم بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  ابوالفضل مصطفایی در نشستی با اعضای حلقه های صالحین طلاب بسیجی حوزه علمیه خواهران قزوین که در سالن اجتماعات سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان برگزار شد به تلاش دشمنان برای ایجاد شبهه اشاره کرد و گفت: اکنون شاهد یک جنگ نابرابر فرهنگی و رسانهای بین حق و باطل هستیم که در این عرصه روحانیون و طلاب در افزایش آگاهی و بصیرت افزایی جامعه نقش تاثیرگذاری دارند.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون قزوین، با بیان اینکه رسالت روحانیون و طلاب در جامعه بسیار سنگین و مهم است، افزود: باید به شبهاتی که از طریق دشمنان در جامعه مطرح می شود، به نحو شایسته پاسخ دهیم.

وی بر هوشیاری در برابر همه توطئه ها و نفوذ دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید و خاطرنشان کرد:  کسانی که ارکان نظام و ولایت‌فقیه را قبول ندارند، سعی می‌کنند در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم سازی نفوذ کنند و سپس انقلاب اسلامی را از رسیدن به اهداف و ارزش‌های آن منحرف نمایند.

حجت الاسلام مصطفایی ادامه داد: دشمنان  بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با ترفندهای مختلفی سعی در ضربه زدن به جمهوری اسلامی داشته‌اند و در این راه نقشه‌های مختلفی را طراحی کرده، ولی خوشبختانه با بصیرت و هوشیاری  ملت شجاع و همیشه در صحنه، نقشه های آنان ناکام مانده است.

وی افزود: فتنه‌های  78 و 88 که توسط آمریکای مستکبر و حامیان داخلی و خارجی‌اش باهدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی اجرا شد و در این دو فتنه، مردم ایران اسلامی با بصیرت و هوشیاری و با تبعیت از مقام معظم رهبری نسخه فتنه گران را در هم پیچیدند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha